Umowa zlecenia usług edukacyjnych 2024 – 2025
UCZEŃ: [imię] [nazwisko] [PESEL] [data urodzenia]OPIEKUN / RODZIC: [imię rodzica] [nazwisko rodzica] [adres] [telefon rodzica] [e-mail rodzica]

OGÓLNE WARUNKI UMÓW ZLECENIA USŁUG EDUKACYJNYCH
1. Ogólne Warunki Umów Zlecenia Usług Edukacyjnych (dalej: „OWU”) obowiązują dla wszelkich umów zlecenia usług edukacyjnych (dalej: „Umowa”) zawieranych pomiędzy Zleceniodawcą, a Zleceniobiorcą.
2. Zleceniobiorcą jest Adriana Niedbała, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą PAPUGA Adriana Niedbała, NIP 783-154-52-43, Poznań, 61-526, ul. 28 Czerwca 1956 r. 124/16 (dalej: „Szkoła”).
3. Zleceniodawcą jest opiekun prawny (dalej: „Opiekun”) małoletniego (dalej: „Uczeń”), posiadający zdolność do zawierania umów zlecenia usług edukacyjnych na jego rzecz.
4. Przedmiotem Umowy są zajęcia z języka obcego (dalej: „Zajęcia”) prowadzone przez Szkołę na rzecz Ucznia, zapisanego na zajęcia przez Opiekuna.
5. Umowa zostaje zawarta w formie dokumentu elektronicznego w chwili podpisania jej w panelu administracyjnym Szkoły.
6. Rozpoczęcie nauki potwierdzone udziałem w kolejnych zajęciach i uiszczenie opłaty równoznaczne jest z akceptacją OWU.
7. W trakcie rejestracji na Zajęcia językowe Opiekun jest zobowiązany do podania prawidłowych danych swoich i Ucznia, pozwalających na realizację Umowy zlecenia. W przypadku zmiany danych, Opiekun jest zobowiązany do ich zaktualizowania w ciągu 14 dni od nastąpienia zmiany.
8. Zajęcia są prowadzone w każdym roku szkolnym, który trwa przez kolejnych 10 miesięcy, od września do czerwca. Informacja o dniu rozpoczęcia i zakończenia roku szkolnego, a także przerwach w świadczeniu Zajęć dostępna jest w panelu administracyjnym Szkoły.
9. Zajęcia, na które zawarta jest niniejsza Umowa świadczone są zdalnie w formie Zajęć online lub stacjonarnie w placówkach Szkoły:
Poznań-Piątkowo, ul. Łużycka 22
Poznań-Piątkowo, os. Jana III Sobieskiego 52
Poznań-Podolany, ul. Strzeszyńska 270
Poznań-Rataje, os. Lecha 37 – Szkoła Podstawowa nr 51 im. Bronisława Szwarca
Poznań- Osiedle Zwycięstwa 101, 61-652 Poznań
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr12 w Poznaniu
Poznań Grunwald, ul. Promyk 4,
Szkoła Podstawowa nr 91 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Józefa Wybickiego
placówki zewnętrzne, w tym szkoły i przedszkola, w których organizowane są Zajęcia językowe prowadzone przez Szkołę w ramach wynajmowanych sal.
10. Zajęcia prowadzone są w formie indywidualnej lub grupowej, zgodnie z wybraną przez Opiekuna opcją. Zgodnie z ofertą Szkoły, zajęcia grupowe odbywają się w grupach standardowych (6-8 uczniów) lub grupach zamkniętych, w których Opiekun zastrzega sobie maksymalną liczbę uczniów, akceptując jednocześnie cennik zajęć w grupie zamkniętej.
11. W ramach zawartej na rok szkolny Umowy zlecenia, Opiekun może podjąć decyzję o zmianie formy Zajęć np. o przejściu z zajęć indywidualnych lub z grupy zamkniętej do grupy standardowej w ramach dostępności miejsc i terminów, z zachowaniem miesięcznego okresu przejściowego, umożliwiającego zmiany w grafiku Szkoły.
12. Wysokość opłaty za udział Ucznia w Zajęciach językowych organizowanych przez Szkołę, wskazana będzie w wiadomości e-mail, potwierdzającej zapis Ucznia na Zajęcia. Aktualny cennik i oferta rabatowa dostępne są na stronie Szkoły: https://papuga.edu.pl/cennik/ .
13. Opłata za Zajęcia jest należna, bez względu na to, czy Uczeń uczestniczył w nich, czy był nieobecny. Uczeń ma możliwość odrobienia nieobecności na zajęciach grupowych do końca miesiąca następującego po jego nieobecności na danych zajęciach. Termin odrabiania Opiekun każdorazowo musi ustalić w sekretariacie Szkoły z minimum 3- dniowym wyprzedzeniem.
14. Odrabianie jest możliwe na życzenie Opiekuna wyłącznie w ramach dostępności grup. Szkoła zastrzega sobie możliwość odrabiania zajęć w każdej z placówek, nie tylko w wybranej przez Opiekuna lokalizacji.
15. W przypadku braku możliwości odrobienia zajęć, Szkoła na życzenie Opiekuna może przesłać informację o zrealizowanych zagadnieniach i materiały. (W tym celu należy kontaktować się z Sekretariatem)
16. W przypadku zajęć indywidualnych, Opiekun ma prawo powiadomić Szkołę o planowanej nieobecności Ucznia do godz. 19:00 dnia poprzedzającego dzień zajęć. Wówczas Uczeń ma prawo odrobić te Zajęcia w innym terminie, ustalonym z lektorem. Prawo to przysługuje Uczniowi nie więcej niż 2 razy w semestrze.
17. Jeżeli Uczeń uczestniczy w zajęciach indywidualnych lub uczy się w grupie zamkniętej, istnieje możliwość odrobienia nieobecności w grupie standardowej. Opiekunowi nie przysługuje zwrotróżnicy w należności za zajęcia indywidualne /w grupie zamkniętej względem zajęć w grupie standardowej, w której następuje odrobienie nieobecności. Odrabianie jest możliwe do końca miesiąca następującego po nieobecności na danych zajęciach. Termin odrabiania ustala się każdorazowo w sekretariacie Szkoły z minimum 3-dniowym wyprzedzeniem.
18. Jeżeli nieobecność Ucznia na Zajęciach miała miejsce z przyczyn leżących po stronie Szkoły, Uczniowi przysługuje prawo uczestnictwa w Zajęciach w innym uzgodnionym terminie, bez konieczności ponoszenia dodatkowej opłaty.
19. Opłatę za Zajęcia należy uiścić przed przystąpieniem do pierwszych zajęć w danym okresie rozliczeniowym, najpóźniej do 10-tego dnia miesiąca, płatność następuje z góry gotówką lub na rachunek bankowy Szkoły wysłany w wiadomości e-mail potwierdzającej zapis Ucznia na Zajęcia. W tytule przelewu należy podać imię i nazwisko Ucznia oraz okres płatności, za który opłata jest uiszczana.
20. Jeżeli opłata nie została uiszczona lub nie przedstawiono dowodu wpłaty, Szkoła zastrzega sobie prawo do: a) odmowy świadczenia usług na rzecz Ucznia; b)rozwiązania Umowy w trybie natychmiastowym, z chwilą doręczenia stosownego oświadczenia w formie elektronicznej, przy czym obowiązek zapłaty za miesiąc Zajęć, w którym doręczono oświadczenie pozostaje w mocy.
21. Każda ze stron ma prawo wypowiedzieć Umowę zlecenia z zachowaniem dwumiesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego.
22. Zleceniobiorca zastrzega sobie prawo do czasowego (nie dłuższego niż 1 miesiąc) przeniesienia Zajęć stacjonarnych w tryb zdalny (Zajęcia online) w przypadku odgórnego nakazu związanego z nietypową nagłą sytuacją kryzysową w kraju lub sytuacją epidemiologiczną w kraju/regionie, w tym w przypadku kwarantanny w lokalizacji.
23. Zleceniobiorca zastrzega sobie prawo do przedłużenia zdalnej formy realizowania Zajęć, o której mowa w pkt. 22, w przypadku przedłużenia odgórnego nakazu związanego z sytuacją epidemiologiczną w kraju lub w regionie. W takiej sytuacji, po upływie miesiąca czasowego przeniesienia Zajęć stacjonarnych w tryb zdalny (Zajęcia online), Opiekun ma prawo zrezygnować z nauki w trybie zdalnym i wypowiedzieć umowę ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego. 24. Opiekun ponosi odpowiedzialności za rzeczy Ucznia lub Opiekuna pozostawione na terenie Szkoły, w której odbywają się Zajęcia.
25. Szkoła nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody na osobie wynikające z indywidualnego stanu zdrowia Ucznia, o którym Szkoła nie została poinformowana. Odpowiedzialność za skutki wszystkich znanych, a nie ujawnionych chorób Ucznia przejmuje Opiekun.
26. Opiekun wyraża zgodę na korzystanie przez Szkołę z anonimowego wizerunku Ucznia (zdjęcia, nagrania z zajęć) w celach marketingowych.
27. Opiekun wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych swoich oraz Ucznia przez Zleceniobiorcę w celu zapisu na Zajęcia i ich prowadzenia. Pełny tekst polityki prywatności znajduje się na stronie Szkoły: https://www.papuga.edu.pl/ polityka-prywatności .
28. Opiekun wyraża zgodę na badanie temperatury Ucznia oraz obserwację jego stanu zdrowia podczas przebywania w placówce Szkoły.
29. Z chwilą zawarcia Umowy, Opiekun uzyskuje dostęp do panelu administracyjnego Szkoły. Za pośrednictwem panelu administracyjnego Szkoła będzie przekazywać Opiekunowi informacje o frekwencji Ucznia na Zajęciach i saldzie opłat oraz przesyłać dodatkowe materiały edukacyjne i informacyjne m.in.: plany pracy, ewaluacje semestralne Ucznia, zaproszenia na wydarzenia i warsztaty.
30. Wszelkie wiążące oświadczenia woli w stosunku do Szkoły, w tym dotyczące wypowiedzenia oraz zmian OWU, należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail: kontakt@papuga.edu.pl i na adres sekretariatu lokalizacji Szkoły, w której Uczeń uczestnicy w Zajęciach. Szkoła przesyła wiążące oświadczenia w stosunku do Opiekuna na adres e-mail podany przy zapisie Ucznia na Zajęcia.
Poznań-Piątkowo, ul. Łużycka 22 oraz Poznań- Sołacz , ul. Nad Wierzbakiem 26- piatkowo@papuga.edu.pl
Poznań-Piątkowo, os. Sobieskiego 52 – sobieski@papuga.edu.pl
Poznań-Podolany, ul. Strzeszyńska 270 oraz Poznań – Grunwald, ul. Promyk 4 – podolany@papuga.edu.pl
Poznań-Rataje, os. Lecha 37 -rataje@papuga.edu.pl
Papuga-Online, online@papuga.edu.pl
31. Oświadczenia będą wysyłane z opcją potwierdzenia przeczytania wiadomości. Domniemywa się, że oświadczenie złożone drogą elektroniczną dotarło do odbiorcy z chwilą potwierdzenia przeczytania wiadomości, nie później jednak niż w ciągu 1 dnia roboczego od wysłania wiadomości.
32. Strony zobowiązują się do prób polubownego rozwiązywania wszelkich sporów mogących wyniknąć w związku z wykonaniem Umowy zlecenia. W sytuacji nie uzyskania porozumienia drogą polubowną, spory rozstrzygać będzie sąd właściwy dla siedziby Zleceniobiorcy.
33. W sprawach nieuregulowanych niniejszą Umową zlecenia mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego