O nas

Co nas wyróżnia? To proste – Papugę tworzy zespół entuzjastycznych lektorów, którym praca z dziećmi sprawia ogromną frajdę. To dzięki nim powstają nieszablonowe scenariusze zajęć, często wykorzystujące zainteresowania dzieci i samych lektorów.

Jest wśród nas m.in. zawodniczka profesjonalnej grupy kolarskiej MTB, filolożka zajmująca się w wolnych chwilach rękodziełem, piosenkarka z własną płytą na koncie, główna rozgrywająca ogólnopolskiej drużyny quidditcha, uzdolniona plastycznie harcerka i kilka poliglotek, dla których 3 języki nadal mało. 

Pięciu lektorów pochodzi spoza Polski, a trzy lektorki mają mężów obcokrajowców i na co dzień w domu rozmawiają w innym języku niż po polsku. Cała ekipa ma w sumie prawie 20 własnych dzieci, na których nieustannie sprawdzamy nowinki metodyczne.

Nasi lektorzy

Przechodzą wymagający, kilkuetapowy proces rekrutacyjny.

Regularnie odbywają szkolenia metodyczne w Papudze.

Mają wykształcenie kierunkowe lub staże za granicą i doświadczenie w pracy z dziećmi w każdym wieku.

Regularnie uczestniczą w szkoleniach i konferencjach branżowych.

To my uczymy w Papudze – poznajmy się!

Adriana Niedbała – założycielka Papugi

Papuga to spełnianie jej marzeń o szkole, do której dzieciaki będą pędzić z uśmiechem. Pamięta swoich pierwszych uczniów i emocje związane z początkiem Papugi. Trzyma w szkole swoje kapcie domowe, podobnie jak niektóre dzieciaki.

  • Chciałam stworzyć szkołę inną niż wszystkie, wspólnie z dziećmi. I zrobiliśmy to razem.
  • Papuga to miejsce, w którym dzieci mają być sobą. Mogą uczyć się, badać, eksperymentować. Tutaj popełnianie błędów jest naturalnym i twórczym elementem nauki.
  • Ważna jest dla mnie przyjazna relacja między lektorami i dziećmi.

Basia Dudziak-Czajkowska

Czuwa nad metodą Papugi, bo jest przekonana, że jest ona nie tylko sposobem nauczania języków obcych, ale również podejściem do Dziecka, wsłuchiwaniem się w jego potrzeby, otwartością na jego pomysły, zaproszeniem do współpracy.

  • W Papudze jestem w swoim żywiole – zawsze w akcji, w kontakcie z ludźmi, nieustannie w drodze ku nowej przygodzie. Robię to, co lubię i kocham to, co robię!
  • Śmiech jest dla mnie reakcją bezwarunkową na przeróżne sytuacje życiowe. Bliskie jest mi angielskie powiedzenie: “Każdy uśmiecha się w tym samym języku”.
  • W wolnym czasie odkrywam świat z ciekawskim synkiem Frankiem i jeżdżę konno. Uwielbiam książki, seriale amerykańskie, gry planszowe, karciane… wszystkie! Wiele z nich sama wymyśliłam 😉

Aleksandra Marchwian

Jako metodyk godzinami przeczesuje źródła i wyszukuje nowinki metodyczne, ciekawostki językowe i najlepsze materiały dydaktyczne.

  • Trafiłam do Papugi 5 lat temu, kiedy szkoła szukała lektorów. Teraz pomagam ją tworzyć i Papuga stała się częścią mnie.
  • Z wykształcenia jestem tłumaczem i trenerem pływania oraz instruktorem nart i snowboardu, a z wyboru wariatem, kucharzem i podróżnikiem.
  • Gdybym miała być postacią fikcyjna to byłabym połączeniem Wonder Woman i Sherlocka Holmesa z domieszką Garfielda.
  • Lubię pracować na wysokich obrotach, a nauka jest dla mnie sposobem na rozgrzanie umysłu. 

Renata Chęcińska

Od wielu lat pracuje z dziećmi. To wulkan energii, w Papudze prowadzi najbardziej szalone zajęcia i imprezy.

  • W Papudze pracuję “od zawsze”, moich nastoletnich uczniów pamiętam jako 3-letnie maluszki.
  • Przygotowuję dzieci i młodzież do egzaminów Cambridge YLE, FCE i wszelkich innych. 
  • Na studiach podyplomowych na Collegium Da Vinci zarażam moją pasją do angielskiego przyszłe nauczycielki tego języka. 
  • Jestem zakochana w Irlandii, każdą wolną chwilę spędzam za granicą.

Joasia Osman

Zajęcia Joasi są rozśpiewane, pełne dobrej energii i nikt się na nich nie nudzi. Dzieci uczą ją innego spojrzenia na świat, w którym każdy jest traktowany tak, jak sam chciałby być traktowany. 

  • Jestem w Papudze, bo czuję, iż jest to miejsce, w którym stawia się na relacje, dobrą atmosferę i rozwój.
  • Mój ulubiony cytat to “Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą (…)” Jana Twardowskiego.
  • Podczas zajęć największą frajdę sprawia mi zabawa z dziećmi i ciekawa dyskusja ze starszymi uczniami.
  • Na zajęciach i w życiu stosuję zasadę, że śmiech jest krzywą, która wszystko prostuje.

Ola Dmowska

Gdyby miała być postacią z bajki, byłaby Kermitem, który w wolnym czasie szaleje na zumbie, kibicuje skoczkom narciarskim, uczy się kolejnych języków, podróżuje i… przygotowuje masę kolorowych materiałów do gier i zabaw na zajęcia językowe.

  • Metoda Papugi jest mi bliska, bo sprawia, że uczniowie chcą, a nie muszą, a dzięki temu wykorzystujemy lekcje na 100%.
  • W Papudze czuję się pełna pozytywnej energii i inspiracji, a od dzieci uczę się spontaniczności, cierpliwości i kreatywności.
  • W trakcie zajęć spalam mnóstwo kalorii, tańcząc do ulubionej piosenki „Baby shark”,  a największą frajdę sprawia mi entuzjazm dzieci i projekty plastyczne.

Agata Prochowska

Radosna i kolorowa bałkanistka z wykształcenia, która w wolnym czasie podróżuje i pochłania książki, słuchając ulubionej piosenki Nicka Cave’a „O’Children”. Na zajęciach daje z siebie wszystko – tańczy i skacze z najmłodszymi Papugowiczami, którzy już od wejścia biegną, żeby się z nią przywitać! 

  • Papuga daje mi dużo pozytywnej energii! Zwłaszcza, gdy podczas zajęć, widzę zaciekawione twarze moich uczniów.
  • Nauczanie jest dla mnie pasją. Od dzieci uczę się cierpliwości, a śmiech jest dla mnie stałym elementem dnia.
  • Gdybym miała być postacią z bajki, byłabym Troskliwym Misiem, który emanuje kolorami tęczy.

Joanna Patyk-Taous

Twierdzi, że na zajęciach za dużo i za głośno śpiewa. Uwielbia się śmiać, bo śmiech dotlenia mózg, a radośni uczniowie lepiej zapamiętują.

  • Brałam udział w powstawaniu metody Papugi i nadal ją rozwijam jako mentor lektorów. Doskonale wpisuje się w nią mój styl nauczania.
  • Jestem w Papudze, bo chciałam uczyć inaczej niż wszędzie. Czuję się tu jak w drugim domu, mam poczucie przynależności do kapitalnej grupy ludzi.
  • Papuga daje mi możliwość rozwoju. Uwielbiam uczyć się nowych rzeczy i odkrywać rzeczy na nowo razem z dziećmi.
  • “Whenever you are asked if you can do a job, tell’em, ‘Certainly I can!’ Then get busy and find out how to do it.” ― ta myśl Theodore’a Roosevelta jest mi bliska. Dlatego projektuję materiały wykorzystywane przez lektorów Papugi – do pobrania z www.patyczanka.pl.

Kasia Jankowska

Kasia wie, że marzenia się nie spełniają (same). Marzenia się spełnia (samemu). I dlatego pojawiła się w Papudze, aby prowadzić odlotowe zajęcia z języka niemieckiego. 

  • Czuję się tutaj wyśmienicie, tak że czasami zadaję sobie pytanie, czy to aby na pewno jest praca. 
  • Najbardziej motywują mnie zainteresowanie dzieci i ich radość, że przyszły na zajęcia! 
  • Papuga daje mi nowe wyzwania, nowe możliwości i mnóstwo wiedzy.
  • Jestem molem książkowym i fanką filmów Marvela, a moim wymarzonym bohaterem filmowym jest Kapitan Ameryka.

Anna Obłój

Gdyby miała być postacią z bajki lub filmu, byłaby Kubusiem Puchatkiem. Uwielbia śmiech, który jest lekiem na wszystko.

  • W Papudze czuję się jak ryba w wodze, bo praca tu daje mi satysfakcję.
  • W wolnym czasie podróżuję i odwiedzam knajpki z dobrym jedzeniem.
  • Z wykształcenia jestem dziennikarzem, ale zamiłowanie do nauczania sprawiło, że jestem lektorem języka angielskiego. 
  • Dzieci uczą mnie, że należy podchodzić do świata z uśmiechem.

Loretta Fabiś

Uwielbiam Stany Zjednoczone, w których spędziłam ostatnie 2 lata nauki i pracy.

  • W wolnym czasie odwiedzam rodzinę, podróżuję, oglądam filmy, chodzę na spacery, śpiewam, gram na pianinie.
  • Podczas zajęć największą frajdę sprawia mi kontakt z dziećmi, ich entuzjazm i radość kiedy odkryją, że coś więcej potrafią.
  • Cenię sobie otwartość, szczerość, uprzejmość, szacunek do drugiego człowieka, ale przede wszystkim radość i uśmiech na twarzy.

Kasia Wardzińska

Dla Kasi każda muzyka jest dobra, jeśli jest to punk rock. Jest molem książkowym i serialoholiczką, ale jej najbardziej ukochanym bohaterem pozostaje Kłapouchy. 

  • W Papudze jest jak w domu, przytulnie i wesoło.
  • Wierzę w skuteczność metody Papugi, bo zgadzam się, że nauka powinna być frajdą.
  • Najbardziej cieszy mnie zaangażowanie młodzieży w przebieg zajęć.
  • Kiedy mam trochę wolnego czasu, wychodzę na spacery z moją Chucky. 

Marlena Zdunek

Podróżniczka i uczestniczka festiwali wszelakich: muzycznych, filmowych, książkowych, artystycznych…, dla której śmiech jest najlepszym lekarstwem na świecie (zaraz po lodach czekoladowych).

  • Dla mnie Papuga to miejsce, w którym mogę wykorzystać moją wiedzę i umiejętności, jednocześnie czerpiąc mnóstwo energii od dzieci.
  • Najfajniejsze jest odpowiadanie na pytania dzieci, które zafascynowane jakimś zagadnieniem zadają jeszcze jedno pytanie i jeszcze jedno pytanie, i jeszcze jedno, i tak bez końca.
  • Kiedy mam trochę czasu, czytam, czytam i czytam (książki, komiksy, czasopisma, artykuły) i zwiedzam świat.

Juan Carlos Rocha Vicenty

Rodowity Boliwijczyk, który dla nauczania porzucił sędziowską togę i spełnia się jako nauczyciel języka hiszpańskiego. Emanuje ciepłem i spokojem. Prywatnie ojciec trojga dwujęzycznych dzieci i mąż papugowej lektorki hiszpańskiego Joasi.

  • Świetnie, że mogę uczyć w Papudze – poczułem się tutaj dobrze przyjęty. 
  • Ważne jest dla mnie, żeby wzrastać jako człowiek, dlatego odpowiada mi podkreślanie bliskich relacji w Papudze. 
  • W wolnym czasie uwielbiam śpiewać i grać na gitarze. 

Joanna Trawczyńska-Rocha

Asia spędziła pół życia w podróży po Ameryce Południowej, w której jest zakochana od zawsze. Wraz z mężem Juanem Carlosem zaraża naszych uczniów miłością do języka i kultury hiszpańskiej.

  • Jestem psychologiem i bycie autentyczną jest dla mnie niezwykle istotne w relacjach z ludźmi. Dlatego cenię sobie metodę Papugi, bo daje dużo przestrzeni dla potrzeb ucznia.
  • Język hiszpański jest dla mnie codziennością, posługuję się nim każdego dnia w domu. 
  • Chętnie wracam do Boliwii, ojczyzny mojego męża, skąd przywożę inspiracje kulturowe, językowe i kulinarne. 
  • Lubię uczyć i być w bliskim kontakcie, a największą nagrodą jest dla mnie uśmiech dziecka po udanych zajęciach.

Gosia Galusik

Uważa, że komunikacja jest bardzo ważna w nauce języka. W metodzie Papugi ceni oryginalność i kreatywność.

  • Jestem w Papudze, bo zapragnęłam zostać częścią papugowej rodziny. Poza tym zainteresowała mnie oryginalna metoda nauczania.
  • Dzieci uczą mnie każdego dnia cierpliwości oraz tego, aby cieszyć się z małych rzeczy i sukcesów. Ich radosne uśmiechy po zajęciach sprawiają, że angażuję się w znajdowanie kreatywnych pomysłów na naukę.
  • Papuga daje mi możliwość samodoskonalenia się oraz nawiązywania nowych kontaktów.

Milena Sokołanko

W Papudze czuje się szczęśliwa i pełna energii, którą zaraża się od uczniów. Gdyby mogła być postacią z bajki, byłaby Piortusiem Panem.

  • Pojawiłam się w Papudze, bo szukałam pracy, do której będę chodzić z radością.
  • Śmiech jest dla mnnie źródłem energii i uważam, że najlepszy sposób na naukę to właśnie przez zabawę.
  • Kiedy mam chwilę wolnego czasu podróżuję, czytam książki, oglądam filmy i jeżdżę na rolkach.

Ela Dudek

“Pierwsza zasada życia: rób rzeczy, których się boisz”. Ela lubi wyzwania i dlatego pojawiła się w Papudze.

  • Podczas zajęć staram się tworzyć przestrzeń przyjazną dla danej grupy. To umożliwia metoda Papugi, bo pozwala dzieciakom i lektorom rozwijać własne pomysły.
  • Najlepsze momenty to te, kiedy dzieciaki cieszą się z własnych sukcesów i postępów.
  • Zaufanie, szczerość, odwaga w wyrażaniu siebie są dla mnie kluczowe w relacjach z innymi ludźmi. Ważne jest dla mnie, aby zrozumieć drugą stronę i nie brać wszystkiego jedną miarą.

Natalia Misiorna

Jej ulubiona złota myśl to “Enjoy the little things i See the good”. Od dzieci uczy się cierpliwości i pokory.

  • Metoda Papugi jest mi biska, bo traktuje poważnie i z szacunkiem zarówno dzieci jak i lektorów.
  • Uważam, że śmiech jest czymś, co zbliża ludzi i ułatwia zmierzanie się z codziennością.
  • W relacjach z innymi ważne są dla mnie otwarta komunikacja, szacunek, zaufanie, życzliwość.
  • Po pracy czytam książki, uczę się języków, tworzę… ręcznie robione rzeczy, kartki, zakładki, notesy, tacki.

Eliza Szumik

Uwielbia języki i trafiła do Papugi prosto z dłuższego pobytu za granicą, bo nie chciała utracić kontaktu z językiem obcym.

  • Pamietam, jak sama się uczyłam i jak wiele dały mi zajęcia pozalekcyjne, zaraziły mnie pasją do języka i otworzyły na ludzi. Zajęcia są jak wyjazd za granicę bez opuszczania kraju 🙂
  • Uczenie się jednym z moich ulubionych zajęć. Nie ograniczam sie do studiowania w szkole czy na uniwersytecie – nigdy nie tracę okazji, żeby nauczyć się czegoś nowego.
  • Mój ulubiony cytat to „Jeśli człowiek ma prawo tylko do jednego życia to jakby nie żył w ogóle” z „Nieznośnej lekkości bytu” Milana Kundery.

Mirella Kurzawa

W wolnych chwilach uprawia sztuki walki i biega po górach. To co dla niej ważne w relacjach z innymi ludźmi to możliwość przeżywania razem przygód.

  • Pracuję w Papudze, bo praca z dziećmi zawsze poprawia mi humor. Tu jest jak na placu zabaw!
  • Bycie otwartym na drugiego człowieka jest dla mnie największą wartością w komunikacji.
  • Dobrze odnajduję się ucząc metodą Papugi, bo pozwala ona uczyć języka przez zabawę.
  • Moja ulubiona postać z kreskówek to Mulan, a ulubione powiedzenie – “Hakuna matata”.

Joanna Hoffmann

Jako lektorka w Papudze czuje się wspierana, a to bardzo ważne dla pracownika. Jak przystało na filologa z wykształcenia, nauczanie sprawia jej wielką radość.

  • Bardzo ważne jest dla mnie, by w relacjach z innymi być szczerym, uważnie słuchać co ktoś ma do przekazania, a także akceptacja i wzajemne wsparcie.
  • Uważam, że nie ma nic lepszego niż nauka języka w formie zabawy. Dlatego tak bliska mi jest metoda Papugi.
  • Po pracy uwielbiam oglądać filmy, bawić się z synkiem oraz wypoczywać.

Marta Szlandrowicz

W wolnym czasie zgłębia tajemnice astrofizyki i gra w siatkówkę. Jej ostatnia pasja: samoobrona dla kobiet.

  • Pojawiłam się w Papudze, bo ujęła mnie atmosfera tego miejsca. Tutaj metoda nauczania oparta jest na komunikacji, a nie na zadaniach w podręczniku.
  • Jestem anglistką z wykształcenia, a język obcy jest dla mnie otwarciem granic i nowym spojrzeniem na rzeczywistość.
  • W relacjach z innymi ważne jest dla niej wzajemne zrozumienie, dlatego doceniam Papugę, bo tu komunikacja jest oparta na relacjach.

Ania Zwolińska

Jest filolożką hiszpańską i francuską, a w wolnych chwilach czyta ile tylko się da i śpiewa w zespole muzyki koreańskiej.

  • W Papudze czuję się jak ryba w wodzie. Języki obce to moja pasja i cieszę się, że mogę przekazać moją wiedzę dzieciakom.
  • Trafiłam do Papugi, bo chciałam podzielić się moją wiedzą z dzieciakami i zarazić je miłością do języków obcych.
  • Śmiech jest dla mnie nieodłącznym elementem codzienności. Bez śmiechu codzienność byłaby ponura.

Natalia Zielińska

Kiedy ma chwilę wolnego, chodzi na zajęcia z zumby, pomaga zagranicznym studentom odnaleźć się w Poznaniu i spotyka się z przyjaciółmi w różnych zakątkach świata. Papugę wybrała, bo szukała miejsca, w którym może wykorzystać zdobytą na studiach wiedzę oraz nieustannie się rozwijać.

  • Jako nauczyciel edukacji elementarnej w Papudze czuję się świetnie, ponieważ jest to miejsce, w którym mogę się spełniać jako nauczyciel oraz bawić się i tworzyć coś kreatywnego wspólnie z moimi uczniami.
  • Jestem zwolenniczką metody Papugi, bo jest to przyjazny dla dziecka sposób zdobywania wiedzy i kompetencji językowych. W trakcie zajęć uczniowie nie tylko wiele się uczą, ale przede wszystkim świetnie się bawią.
  • Od dzieci uczę się nieszablonowego myślenia i spontaniczności.

Paulina Janiów

Pojawiła się w Papudze, bo lubi wyzwania, a nauczanie jest wielkim wyzwaniem. Dzięki swoim niebanalnym metodom Papuga sprawia, że każda lekcja jest jak “szkoła życia”. Podczas zajęć największą frajdę sprawa jej zdziwienie dzieci, które dowiadują się, że do końca pozostało jedynie 5 minut, a cała lekcja minęła jak mrugnięcie okiem.

  • W Papudze czuję się częścią czegoś bardzo ważnego. Zrozumienie, akcpetacja, ludzie pełni pasji i pomysłów – to dzięki nim idę do pracy z uśmiechem na twarzy.
  • Metoda Papugi jest dla mnie jest przeciwieństwem nudy i rutyny. Nauka języków nie powinna być przykrym obowiązkiem, lecz wywaniem pełnym gier i zabaw.
  • Kiedy mam wolny czas lubię spotykać się ze znajomymi. Nie zapominam również o aktywności fizycznej, dlatego staram się regularnie biegać i ćwiczyć jogę.

Dominika Jakusz-Gostomska

Z wykształcenia anglistka, z zamiłowania fanka myzyki progresywnej z Pink Floyd na czele i zapalona kucharka.

  • Szczerość i bezpośredniość są dla mnie najważniejszymi wartościami, jeśli mówimy o kontakcie z drugim człowiekiem.
  • Trafiłam do Papugi trochę przez przypadek, bo szukałam pracy, ale wiem, że to dobry wybór, bo zgadzam się z głównym założeniem metody Papugi, że najlepiej uczymy się przez zabawę.
  • Język obcy jest dla mnie metodą na lepsze zrozumienie otaczającego mnie świata.

Marianna Kuik-Karwacka

Z zawodu pani psycholog, w wyobraźni Mary Poppins o wielu talentach: gotuje, śpiewa i próbuje nowych technik artystycznych (beading crochet, decoupage). A przede wszystkim uczy dzieci angielskiego w nieszablonowy sposób!

  • Doceniam metodę Papugi, bo łączy naukę z zabawą, dzięki czemu wiedza sama wpada do głowy. Czuję się nią bardzo zainspirowana.
  • Otwartość i poszanowanie dla odmienności to wartości, których szukam u innych i najbardziej cenię w relacjach z ludźmi.
  • Najwięej radości mam, kiedy obserwuję postępy moich uczniów.

Anioły Papugi – bez nich ani rusz!

Karolina Statnik-Reich

Karolina trafiła do Papugi jako mama dwóch Papugowiczek. Od prawie dwóch lat współtworzy to miejsce, kryjąc stalowe nerwy za urzekającym uśmiechem. 

  • W stosunku do innych ważne jest dla mnie, żeby być akceptowaną taką, jaka jestem naprawdę i akceptować w ten sam sposób innych. Bezcenna jest świadomość, że nawet gdy nie jesteśmy idealni i czasem robimy coś nie tak, możemy liczyć na pomoc innej osoby.
  • W wolnych chwilach uwielbiam spędzać czas z Rodziną, biegam, gotuję i piekę. 
  • Wiem, że wszyscy tworzymy Papugę wspólnie: dzieci, rodzice, lektorki i anioły. Czuję się tutaj jak w domu.

Joasia Niedzielska

Asia jest związana z Papugą od lat – najpierw jako mama Papugowiczów, a teraz jako Anioł Papugi w nowej lokalizacji na os. Sobieskiego. Wraz z nią zawsze wchodzą uśmiech i dużo konkretnych rozwiązań.

  • Śmiech jest dla mnie jak świeże powietrze.
  • Papuga daje mi możliwość poznania wielu ciekawych osób – tu nigdy nie jest nudno. 
  • Podczas zajęć największą frajdę sprawiają mi uśmiech dzieci i miła rozmowa z rodzicami.
  • Dzieci uczą mnie spontaniczności, uwielbiam wyruszać w ciekawe wyprawy.

Karolina Szafrańska-Bąk

Uzależniona od kawy marzycielka. Miłośniczka whippetów, obserwatorka świata, przekraczająca granice tego co wypada. W Papudze czuje się jak w wesołym miasteczku.

  • Kieruję się w życiu zasadą, że każdy z nas jest ważnym elementem układanki jakim jest świat. Na każdym etapie życia uczymy się od siebie nawzajem. Tylko holistyczne podejście otwiera nam drzwi, za którymi można odkryć prawdziwe piękno świata.
  • W wolnym czasie czytam i trenuje psy do zawodów, udowadniam sobie, że nie ma rzeczy niemożliwych.
  • Szacunek, akceptacja i szczerość są dla mnie kluczowe w relacjach z innymi. Z tego powodu – a także dlatego, że lubię wyzwania – pojawiłam się w Papudze.

Julita Balcerak

Zgadza się, że nauce powinna towarzyszyć radość i ciekawość świata, dlatego pojawiła się w Papudze. Tutaj może realizować swoje pasje – tworzy własnoręcznie różności: kosmetyki, potrawy, perfumy, szyje i pisze.

  • Nauka jest dla mnie ścieżką, którą chcę podążać całe życie, sposobem na rozwój i stymulowaniem mózgu oraz otwarciem umysłu na nieznane.
  • W relecjach z innymi ważne są dla mnie chęć zrozumienia drugiej osoby, akceptacja i życzliwość.
  • Język obcy jest dodatkową kolekcją wyrażeń i słów, dzięki którym mogę wyrazić zupełnie inne myśli i emocje niż w języku ojczystym.
Dlaczego warto wybrać Papugę?
Odlotowa kadra

Odlotowa kadra
Lektorki Papugi to głowy pełne pomysłów, doświadczenie i pasja w pracy z dziećmi.

Metoda nauczania

Metoda nauczania
Autorski program nauczania – efekt ponad 12 lat pracy z dziećmi.

Dużo gadamy

Dużo gadamy
Na zajęciach rozmawiamy przez cały czas po angielsku.

Nauka poprzez zabawę

Nauka poprzez zabawę
Dzieci uczą się poprzez zabawę, nie zdając sobie sprawy jak dużo pracy wykonują.

Dzieci nas kochają!

Dzieci nas kochają!
To pewnie dzięki temu, że czują się bezpiecznie w naszym towarzystwie.

Odlotowa kadra

Metoda nauczania

Dużo gadamy

Nauka poprzez zabawę

Dzieci nas kochają!