Regulamin usługi Językowe SOS

Regulamin świadczenia usługi Językowej SOS w Szkole Językowej Papuga

Regulamin wchodzi w życie 10.02.2025.

Usługę Językowe SOS świadczy firma ADRIANA NIEDBAŁA „PAPUGA”, ul. 28 Czerwca 1956 r. 124/16, 61‑526 Poznań, NIP: 7831545243, zwana dalej Szkołą Językową Papuga.

§ 1. Postanowienia ogólne

  • Regulamin określa zasady korzystania z usługi Językowe SOS w Szkole Językowej Papuga przez Słuchaczy dorosłych, a także Słuchaczy niepełnoletnich reprezentowanych w kontakcie ze Szkołą przez Rodziców.
  • Akceptacja regulaminu stanowi warunek korzystania z usługi Językowe SOS.

§ 2. Rodzaj i zakres świadczonych usług

  • Usługa Językowe SOS polega na jednorazowym świadczeniu w postaci 45-minutowych lub 60-minutowych konsultacji językowych z języka angielskiego online, za pośrednictwem platformy Click Meeting.
  • Z konsultacji mogą skorzystać zarówno Klienci Szkoły Językowej Papuga korzystający ze standardowych kursów językowych, jak i osoby zainteresowane wyłącznie jednorazową konsultacją.
  • Konsultacje nie stanowią standardowego kursu językowego. Poza szczególnymi przypadkami, jeden Słuchacz może skorzystać z 5 konsultacji językowych w semestrze.
  • By skorzystać z usługi Językowe SOS, Słuchacz musi spełnić następujące warunki:
  1. Wypełnienie formularza zgłoszeniowego zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą i należytą starannością.
  2. Dokonanie opłaty za usługę co najmniej 24h przed rozpoczęciem konsultacji oraz zaakceptowanie regulaminu świadczenia usługi.
  3. Posiadanie komputera z dostępem do Internetu, stabilnego łącza internetowego, kamerki internetowej oraz mikrofonu pozwalających na połączenie się z lektorem w czasie rzeczywistym.

§ 3. Warunki zawarcia i rozwiązania umowy

      • Proces zapisu na jednorazowe konsultacje językowe w ramach usługi Językowe SOS przebiega w następujący sposób:
    • Słuchacz (a w przypadku osób niepełnoletnich – także Rodzic Słuchacza) chcący skorzystać z jednorazowych konsultacji językowych zgłasza taką chęć w sekretariacie szkoły, podając imię i nazwisko oraz wiek osoby zainteresowanej, numer telefonu kontaktowego oraz adres e-mail.
    • Na podany adres e-mail Słuchacz / Rodzic Słuchacza otrzymuje formularz zgłoszeniowy, w którym wybiera preferowany dzień oraz godzinę konsultacji, a także określa (możliwie szczegółowo), zakres pomocy, której potrzebuje, a także akceptuje regulamin korzystania z usługi.
    • Zapis na konkretny dzień/godzinę możliwy jest na co najmniej 48 h przed planowanym rozpoczęciem konsultacji.
    • Po wypełnieniu formularza Słuchacz/Rodzic Słuchacza otrzymuje potwierdzenie spotkania z określoną datą i godziną, a także – informację o tym, jaki lektor udzieli konsultacji.
    • Co najmniej 24h przed planowanym rozpoczęciem konsultacji, Słuchacz/Rodzic Słuchacza dokonuje przelewu należności za konsultację na wskazany numer konta.
    • Po zaksięgowaniu płatności / dostarczeniu potwierdzenia przelewu,
    • Słuchacz otrzymuje na wskazany adres mailowy jednorazowy link, który pozwala dołączyć do pokoju na platformie Click Meeting, w którym odbędzie się konsultacja.
    • W przypadku, kiedy konsultowane zagadnienie wymaga więcej niż jednego spotkania, Słuchacz/Rodzic Słuchacza za każdym razem dokonuje nowego zapisu na konsultacje w ramach dostępnych godzin.
  • Słuchacz/Rodzic Słuchacza może zrezygnować ze skorzystania z jednorazowej konsultacji w umówionym terminie co najmniej na 24 h przed jej planowanym rozpoczęciem. W takiej sytuacji możliwe będą: umówienie innego terminu konsultacji lub zwrot przelanych wcześniej środków. Rezygnacji dokonać można, kontaktując się bezpośrednio z sekretariatem Szkoły Językowej Papuga telefonicznie lub mailowo.
  • W przypadku, w którym Słuchacz nie połączy się z lektorem w umówionym terminie konsultacji bez jej terminowego odwołania, konsultację uznaje się za zrealizowaną – w takiej sytuacji Słuchaczowi nie przysługuje możliwość zmiany terminu ani zwrotu środków.
  • W przypadku zdarzenia o charakterze siły wyższej, uniemożliwiającego Szkole Językowej Papuga świadczenie usługi w umówionym terminie, Szkoła niezwłocznie informuje Słuchacza/Rodzica Słuchacza o zaistniałej sytuacji, proponując zmianę terminu konsultacji. W sytuacji braku odpowiedniego terminu, Szkoła odwołuje konsultację i zwraca wpłacone środki.
    Szczegółowy Regulamin zawierania umów na odległości oraz warunki świadczenia usług online są dostępne na stronie:
    https://papuga.edu.pl/regulamin-zawierania-umow-i-swiadczenia-uslug-na-odleglosc/

§ 4. Obowiązki Słuchacza:

Słuchacz zobowiązuje się do:

  • Punktualnego połączenia się z lektorem. Jeśli konsultacja rozpocznie się z opóźnieniem ze względu na spóźnienie kursanta, nie zostanie ona przedłużona.
  • Dołożenia wszelkich starań, by zachować odpowiednią jakość połączenia internetowego przez cały czas trwania konsultacji, włączenia mikrofonu oraz kamery internetowej na czas trwania konsultacji.
  • Niezwłocznego telefonicznego poinformowania sekretariatu Szkoły Językowej Papuga o jakichkolwiek problemach technicznych uniemożliwiających połączenie się z lektorem i odbycie konsultacji.
  • Jeśli Słuchacz/Rodzic Słuchacza nie podejmie próby kontaktu z sekretariatem Szkoły Językowej Papuga w sytuacji wystąpienia problemów technicznych uniemożliwiających połączenie się z lektorem, konsultację uznaje się za zrealizowaną – w takiej sytuacji Słuchaczowi nie przysługuje możliwość zmiany terminu ani zwrotu środków.

§ 5. Obowiązki Usługodawcy:

Szkoła Językowa Papuga zobowiązuje się do:

  • Zapewnienia konsultacji językowych z doświadczonym, wykwalifikowanym Lektorem, który udziela Słuchaczowi pomocy w danym zagadnieniu według swojej najlepszej wiedzy.
  • Dostarczenia ewentualnych dodatkowych materiałów edukacyjnych / ćwiczeniowych w formie elektronicznej przez platformę Click Meeting.
  • Niezwłocznego poinformowania zainteresowanego Słuchacza o wszelkich zmianach w zakresie planowanych konsultacji (np. zmianie prowadzącego lektora, zmianie daty i godziny konsultacji etc.) drogą telefoniczną lub mailową.
  • Szkoła Językowa Papuga nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia o charakterze siły wyższej uniemożliwiające Słuchaczowi skorzystanie z usługi i/lub uniemożliwiające Lektorowi świadczenie usługi w umówionym terminie. Zdarzenia takie obejmują m.in. przerwę w dostawie usług internetowych, przerwę w działaniu lub awarię platformy ClickMeeting, nagły wypadek lub chorobę lektora i inne. W sytuacji wystąpienia takich okoliczności Szkoła Językowa Papuga niezwłocznie skontaktuje się z Słuchaczem i ustali nowy termin realizacji usługi lub dokona zwrotu wpłaconych środków.
  • Szkoła Językowa Papuga zastrzega sobie prawo do niepodjęcia się realizacji konsultacji językowej w sytuacji, w której, na podstawie formularza zgłoszeniowego, Lektor prowadzący konsultację w podanym terminie uzna, że nie ma wystarczających kompetencji lub możliwości czasowych, by udzielić wyczerpującej pomocy. W takiej sytuacji Szkoła Językowa Papuga niezwłocznie skontaktuje się z Słuchaczem, poinformuje o braku możliwości odbycia konsultacji oraz dokona zwrotu wpłaconych środków.
  • Szkoła Językowa Papuga nie ponosi odpowiedzialności za rezultaty działań, do których Słuchacz przygotowuje się w ramach Językowego SOS (tzn. ostateczny wynik rozmowy rekrutacyjnej, sprawdzianu, egzaminu etc.). Nieuzyskanie pożądanego rezultatu nie stanowi podstawy do reklamacji usługi.

§ 6. Opłaty i płatności
Koszt usługi Językowe SOS wynosi:

  • 110 PLN za 60 min
  • 85 PLN za 45 min

Płatności Słuchacz/Rodzic Słuchacza dokonuje przelewem na nr konta: xxx, nie później niż na 24h przed planowanym rozpoczęciem konsultacji.
Brak terminowej płatności (lub dostarczenia w terminie potwierdzenia przelewu) skutkuje brakiem możliwości skorzystania z konsultacji w umówionym terminie.

§ 7. Reklamacje

Reklamacji Usługi
Słuchacz/Rodzic Słuchacza może dokonać za pośrednictwem formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie internetowej Szkoły Językowej Papuga: www.papuga.edu.pl.
Szkoła Językowa Papuga rozpatruje reklamację w ciągu 10 dni roboczych od spłynięcia formularza reklamacyjnego.

§ 8. Ochrona danych osobowych i polityka prywatności
Administratorem danych osobowych

    1. Słuchaczy/Rodziców Słuchaczy jest ADRIANA NIEDBAŁA „PAPUGA”, ul. 28 Czerwca 1956 r. 124/16, 61‑526 Poznań, NIP: 7831545243
    2. Kontakt w sprawie ochrony danych osobowych możliwy jest pod adresem e-mail: kontakt@papuga.edu.pl.
    3. Dane osobowe Słuchaczy/Rodziców Słuchaczy przetwarzane są w celu:
        • realizacji umowy o świadczenie usług,
        • realizacji obowiązków prawnych (np. podatkowych, rachunkowych),
        • kontaktu z użytkownikiem w sprawach związanych z usługą,
          prowadzenia działań marketingowych (za zgodą użytkownika).

      Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do korzystania z usług.

    4. Dane Słuchaczy/Rodziców Słuchaczy przetwarzane są na podstawie:
      art. 6 ust. 1 lit. b RODO – przetwarzanie niezbędne do wykonania umowy,
      art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie niezbędne do wypełnienia obowiązków prawnych,
      art. 6 ust. 1 lit. a RODO – przetwarzanie na podstawie zgody użytkownika (np. dla celów marketingowych).
    5. Słuchacz/Rodzic Słuchacza ma prawo do:
      dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
      sprostowania (poprawienia) danych,
      usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”), jeśli nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
      ograniczenia przetwarzania danych,
      wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
      przenoszenia danych do innego administratora,
      wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) w przypadku naruszenia praw użytkownika.
    6. Administrator stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu ochrony danych osobowych użytkowników przed utratą, nieuprawnionym dostępem, zmianą lub zniszczeniem.
    7. Administrator nie udostępnia danych użytkowników osobom trzecim, z wyjątkiem podmiotów uprawnionych na mocy przepisów prawa lub podmiotów współpracujących w zakresie niezbędnym do realizacji usługi.


§ 9. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin podlega przepisom prawa obowiązującego na terytorium Polski, a wszelkie spory wynikające z jego stosowania będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.

  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie w dowolnym czasie z ważnych powodów, w szczególności w przypadku:
    zmian przepisów prawa,
    zmian w zakresie świadczonych usług,
    konieczności dostosowania Regulaminu do wymagań technicznych lub organizacyjnych.
  3. O każdej zmianie Regulaminu użytkownicy zostaną poinformowani z co najmniej [np. 14-dniowym wyprzedzeniem za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres podany przy zgłoszeniu.
  4. Usługodawca będzie kontaktować się z użytkownikami za pośrednictwem następujących kanałów:
    poczty elektronicznej na adres podany przez użytkownika,
    kontaktu telefonicznego.
  5. Użytkownicy mogą kontaktować się z Usługodawcą za pośrednictwem:
    adresu e-mail: kontakt@papuga.edu.pl,
    formularza kontaktowego na stronie internetowej: https://papuga.edu.pl/kontakt/,
    telefonicznie pod numerem: 512558420
  6. Jeżeli którekolwiek z postanowień Regulaminu zostanie uznane za nieważne lub nieskuteczne, pozostałe postanowienia pozostają w mocy.