Nasza metodyka

Monitorowanie postępów w nauce

W nauce języków pozytywne nastawienie, systematyka i powtarzanie materiału ma ogromne znaczenie.

Naszym zadaniem jest motywowanie dzieci do nauki poprzez organizację ciekawych zajęć. Chcemy, aby dzieci od początku brały odpowiedzialność za swoją naukę, uczyły się samodzielnie oceniać swoja pracę i postępy.

  • lektorki są w stałym kontakcie z rodzicami. Informują ich jeśli dzieci sobie świetnie radzą lub pojawiają się jakiekolwiek problemy w nauce lub dyscyplinarne.
  • po pierwszym semestrze rodzice otrzymują opinie dotyczące pracy dziecka, aktywności, nastawienia i reagowania na zajęciach oraz kompetencji językowych: rozumienie ze słuchu, mówienie, czytanie i pisanie.
  • po drugim semestrze rodzice otrzymują nową opinie uwzględniającą postępy dziecka i wskazującą na kierunek pracy z nim.
  • w trakcie roku szkolnego lektorki organizują quizy językowe sprawdzające wiedzę. Informują rodziców o zakresie materiału do powtórzenia.
  • chętne dzieci przystępują do międzynarodowego egzaminu Cambridge dla dzieci, na trzech poziomach zaawansowania – jest to świetny sposób na sprawdzenie swej wiedzy.
  • Wszystkie dzieci podchodzą do wewnętrznego „egzaminu” sprawdzającego postęp w nauce i umożliwiającego przejście na wyższy poziom. Ma on bardzo przyjazną i kolorową formę.
  • cały czas lektorki są do dyspozycji rodziców, na bieżąco informują ich o aktywności dziecka na zajęciach, chętnie odpowiadają na Wasze pytania.
 

ZAMÓW ROZMOWĘ TELEFONICZNĄ.
Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie i rozwiejemy wszelkie niejasności.

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Wypełnij formularz i wyślij do nas zapytanie
Wypełnij formularz »